اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خانواده

زنگ خانه| خانه را با نماز جماعت مسجد کنیم+فیلم

این روزها آنقدر درگیر کرونا شده ایم که اغلب ما روزهای خوب ماه رجب را برای عبادت و نیایش از دست دادیم. خوب است همین حالا فرصت ماه شعبان را دریابیم و اجازه ندهیم این شب و روزهای ناب از دست مان برود.

زنگ خانه| خانه را با نماز جماعت مسجد کنیم+فیلم

گروه خانواده؛ وسواس کرونا ما را از اصل زندگی مان دور انداخته است. آنقدر که حالا خیلی از ما حسرت از دست رفتن شب و روزهای ماه رجب را داریم. مدام به خودمان می گوییم ماه رجب کی، چرا و چطور به این سرعت تمام شد و از زندگی ما عبور کرد، بدون اینکه خودمان فهمیده باشیم؟ حالا از ماه رجب امسال چیزی جز حسرت برای مان نمانده است. اما آیا برنامه ای برای استفاده درست از ماه شعبان داریم؟ یا باز هم شب و روز ماه شعبان را قرار است در فضای مجازی به خواندن و کپی کردن اخبار کرونا و آه و فغان از روزهای قرنطینه بگذرانیم و از ماه شعبان هم چیزی جز حسرت برایمان نماند؟ 

سجاد کریمان مجد، روانشناس و مشاور خانواده در این ویدئو راه کار ساده اما جالب توجهی در این باره به خانواده ها ارائه می کند: 

 

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول